شهردار تبریز:

بار مالی ۵۷۰میلیاردریالی کرونا برای شهرداری تبریز

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۶۴۱۲
بار مالی ۵۷۰میلیاردریالی کرونا برای شهرداری تبریز
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز ۲۲۵میلیاردریال برای مقابله با کرونا هزینه کرده و از درآمد ۳۲۵میلیاردریالی خود در جهت کاهش فشار اقتصادی شهروندان چشم پوشی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر با اعلام این مطلب گفت: در حوزه مقابله کرونا، نزدیک به ۱۱میلیارد تومان هزینه کردیم که علاوه بر ۱۰ میلیارد مصوبه شورا، ۱ میلیارد دیگر از محل اختیارات شهرداری هزینه‌ شده است.

او با بیان اینکه  هزینه‌کرد شهرداری در خصوص کرونا، در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف انجام گرفته است اظهار داشت: شهرداری تبریز علاوه بر این ۱۱میلیاردتومان، به صورت غیرمستقیم نیز اقدامات گسترده ای انجام داده است که می توان به بخشودگی های اجاره و... اشاره کرد که در جهت کاهش فشار اقتصادی بر مردم  بوده است.

شهردار تبریز با اشاره به  چگونگی استفاده از بودجه مقابله با کرونا در شهرداری تبریز گفت: تولید ماسک، دستکش، لوازم ابتدایی تولید ماسک، تهیه چرخ خیاطی برای مساجد، تونل ضدعفونی و... از جمله اقدامات شهرداری در حوزه کرونا است.

ایرج شهین باهر ادامه داد: علاوه بر این شهرداری تبریز از محل اعتبار ماده پنج، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق و سازمان‌ها اعم از آرامستان‌ها و شرکت واحد هزینه‌شده است.  

او اضافه کرد: خرید تجهیزات آتش‌نشانی، ساخت تونل ضدعفونی مقابل ادارات ضدعفونی، تهیه ماسک برای مادر و لباس و کاور برای آتش‌نشانان از جمله این هزینه‌کرد است. عمده هزینه‌ ما در آرامستان است.

او گفت: بخش سوم هزینه‌کرد ما راجع به درآمدهایی است که از شهروندان دریافت نکردیم. همانند سازمان عون بن علی، شرکت واحد، سازمان میادین، ترمینال، شرکت بهره‌برداری که در مجموع ۳۲میلیارد ۵۰۰ میلیون کاهش درآمد داریم.

شهردار تبریز با قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری گفت:  امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد کاهش شیوع بیماری و در آینده ای نزدیک ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز