مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز:

فرهنگ تغذیه سالم نیاز به اصلاح دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۲۰۸۸
فرهنگ تغذیه سالم نیاز به اصلاح دارد
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: فرهنگ تغذیه سالم نیاز به اصلاح دارد و این تنها با ابزار فرهنگ محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،کریم قدرتی در نشست عقد تفاهمنامه مشترک میان مجموعه متبوع خود با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با اشاره به الزامات تغذیه سالم و فرهنگ‌سازی شایسته آن بین شهروندان اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات در این بین تلاش برای افزایش سطح اعتماد عمومی به این مقوله است که شهروندان به بسترهای فراهم شده توسط نهادهای رسمی ذبح دام اعتماد داشته باشند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های ماه‌های گذشته در این خصوص باعث شده است که اقبال عمومی به استفاده از گوشت‌های شناسنامه دار، در میان شهروندان فزونی یابد و این جز با تلاش کارکنان خدوم و پرکار این مجموعه و نیز همکاری‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی شهرداری تبریز محقق نمی‌شود.

قدرتی ادامه داد: این امر می تواند استمرار یابد و سرمایه اجتماعی این امر بیش از پیش فزونی یابد تا فرهنگ تغذیه سالم و تغییر سبک زندگی مبتنی بر تامین گوشت سالم، اصلاح شود.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این پایه است با تمرکز بر جنبه های کار فرهنگی در محیط این مجموعه، زمینه معرفی شایسته و پرکار این مجموعه که یکی از محورهای پایلوت در ارائه گوشت سالم به بازار مصرف است را فراهم کنیم.

وی با قدردانی از فراهم شدن زمینه همکاری فی مابین خاطر نشان کرد: بی تردید این همکاری جنبه های مثبتی خواهد داشت و به خلق رخدادهای مناسب کمکی شایان خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز