مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز خبر داد:

بخشودگی سه ماهه حق عضویت تاکسی های تبریز

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۴۶۹۸
بخشودگی سه ماهه حق عضویت تاکسی های تبریز
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: حق عضویت تاکسی های درون شهری تبریز بخاطر آسیب ها و محدودیت های کرونایی برای سه ماه بخشوده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید بشیریان بناب با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی، شهرداری و شورای شهر به منظور ارج نهادن به تلاشهای ارزنده این قشر از جامعه که در شرایط سخت اقتصادی و تداوم همه گیری کرونا فعالیت می کنند، این طرح را به مرحله اجرا رساند.

او افزود: این اقدام با پیشنهاد سازمان تاکسیرانی و با حمایتهای شهردار تبریز و تصویب شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته حمل و نقل عمومی اجرا شد تا گامی در راستای تشکر و تجلیل از تک تک فعالان عرصه تاکسیرانی جامعه باشد.

بشیریان در ادامه با تبریک هفته حمل و نقل عمومی به تمام زحمتکشان این حوزه گفت: این بخشودگی شامل اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بوده و تاکسیرانان محترم می توانند جهت بهره مندی از این بخشودگی تا آخر سال جاری به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز بیان کرد: تمام تلاش های همکاران ما در این سازمان همواره بر این استوار بوده که تا نهایت توان و با توجه به بضاعتی که داریم در خدمت عموم مردم، به‌ویژه تاکسیرانان زحمتکش این شهر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز