قدردانی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز از شهرداری؛

پروژه دفن بهداشتی پسماند، از تهدیدی جدی فرصتی طلایی ایجاد می‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۶۵۰۱
پروژه دفن بهداشتی پسماند، از تهدیدی جدی فرصتی طلایی ایجاد می‌کند
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: با اجرای بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور در حوزه مدیریت پسماند در تبریز اقدام برجسته ای از سوی شهرداری تبریز و سازمان مدیریت پسماند در بخش جمع آوری و مدیریت پسماندهای تبریز صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک محمدعلیلو در بازدید از بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور در حوزه مدیریت پسماند اظهار داشت: این پروژه به عبارتی از یک تهدید جدی، فرصتی طلایی ایجاد کرده و دغدغه دستگاه قضا در این زمینه برطرف خواهد شد.

او اضافه کرد: طرح جنگل کاری محوطه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی یکی از ناب ترین و زیباترین ایده‌هایی است که قدم در مسیر حفاظت از محیط زیست برداشته و در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

دادستان تبریز همچنین استفاده از آب تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری برای آبیاری فضای سبز اطراف مرکز دفن را یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان دانست و تشریح کرد: در شرایط کنونی استفاده حداکثری از امکانات گامی مهم در مدیریت منابع است که خوشبختانه سازمان مدیریت پسماند در این امر مهم دقت و همت قابل ستایشی دارد.

علیلو در خصوص دفن پسماندها نیز خاطرنشان شد: امروزه بسیاری از کشورهای پیشرفته به زباله به چشم یک منبع انرژی و منبع درآمد نگاه می‌کنند و هیچ کشور پیشرفته‌ای این طلای کثیف را با دفن کردن هدر نمی‌دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز