رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تبریزمطرح کرد؛

ساماندهی شهرک شهید مدنی با ایجاد راه دسترسی و بهبود تاسیسات شهری

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۷:۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۷۵۴۵
ساماندهی شهرک شهید مدنی با ایجاد راه دسترسی و بهبود تاسیسات شهری
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز از ساماندهی شهرک شهید مدنی با ایجاد راه دسترسی و بهبود تاسیسات شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیش در حاشیه بازدید از مسیر اتصال شهرک شهید مدنی به اتوبان تبریز-سهند گفت: این شهرک که در حوزه مبلمان و صنایع چوبی فعال است در سال های اخیر با مشکل تردد کارگران مواجه بود.

او افزود: ۹۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده و تردد و عبور و مرور از سمت شهرک به سمت اتوبان تبریز-سهند به زودی ممکن می شود.

او همچنین یادآور شد: در سال های اخیر شهرک های صنعتی محل اشتغال جوانان و محل تردد کارگران این واحد های صنعتی بوده است و  که با انجام این مسیرگشایی ها و ساماندهی تاسیسات شهری در پی افزایش ارزش افروده منطقه و تسهیل در تردد شاغلان این شهرک هستیم.

سونیا اندیش همچنین از ارائه خدمات شهرداری بعد از مصوبه شورا  در مورد احداث کانال های فاضلاب و گازرسانی به شهرک شهید مدنی خبر داد.

او  در پایان اعلام کرد: در کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز، مسیر گشایی امتداد مسیر اتوبان سهند، خیابان شهید صمدی را مورد بررسی قرار می دهیم کرد تا در برنامه های سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز