شهردار منطقه یک تبریز خبر داد :

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه با اعتبار نزدیک به ۳۰۹ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۱
افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه با اعتبار نزدیک به ۳۰۹ میلیارد ریال
شهردار منطقه ۱ تبریز از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه این منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۰۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر پورخردمند با بیان این خبر افزود: شهرداری منطقه ۱ در راستای اقدامات مهم در حوزه حمل و نقل و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد ایمنی بیشتر در محدوده‌های کم برخوردار سطح حوزه اقدام به اجرای چند پروژه زیرساختی کرده است که تعدادی از آنها به بهره برداری می رسد و تعدادی دیگر کلنگ زنی و وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

او اضافه کرد: در همین راستا پروژه های لوپ خروجی اتوبان پاسداران به شهرک ولی امر به طول ۱۵۰ و عرض ۶ متر و راه دسترسی پارک پیوند به عون بن علی به طول ۶/۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی نیز اعلام داشت: پروژه های اتصال بولوار شهید رجائی (یوسف آباد) به اتوبان پاسداران به طول ۵۴۰ متر و عرض ۱۱ متر و همچنین عملیات اجرائی پایدار سازی ترانشه های اتوبان پاسداران در ورودی عون بن علی (محدوده تله کابین) کلنگ زنی و وارد مراحل عملیاتی خواهد شد.

او تصریح کرد: این پروژه ها که در حوزۀ حمل و نقل عملیاتی شده اند حائز اهمیت بوده و می توانند نقش تسهیل گری و ویژه ای در عبور و مرور و پیشگیری از مخاطرات ایفا کنند که با هزینه ای بالغ بر ۳۰۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز