مدیر بحران شهرداری تبریز:

بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی کشور در تبریز انجام می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۹۴۹۷
بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی کشور در تبریز انجام می‌شود
مدیر بحران شهرداری تبریز از احداث دوهزار واحد مسکونی در شهرک جوانان به عنوان بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی کشور در تبریز یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود حسن نژاد  ضمن گرامیداشت ۵ دی روز ایمنی در برابر زلزله اظهار داشت: کلان شهر تبریز یکی از شهرهای روی گسل کشور است که از این منظر خطرپذیری بالایی دارد.

مدیر بحران شهرداری تبریز افزود: این طرح که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  جهت جا به جایی حاشیه نشینان اجرا خواهد شد موثرترین و عظیم ترین پروژه ساماندهی حاشیه نشینی در کشور است.

وی در ادامه به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مراحل ۴ گانه مدیریت بحران پرداخت و گفت: مهمترین موضوع در مدیریت حوادث غیرمترقبه، مدیریت ریسک است که شامل دو بخش پیشگیری و آمادگی است، بنابراین عمده اقدامات این مدیریت در این زمینه بوده است.

حسن نژاد برگزاری مانور را گام موثری در جهت ارزیابی توان آمادگی و میزان کارایی تجهیزات و منابع انسانی در مواجهه با بلایای طبیعی برشمرد و گفت: بر همین اساس در طی سال های گذشته مدیریت بحران شهرداری تبریز با همکاری سازمان های مربوطه نسبت به برگزاری مانورهای مختلف اقدام کرده است.

 

نظر شما