شهردار تبریز:

ضرورت، سرعت و کیفیت سه شاخص پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۴
ضرورت، سرعت و کیفیت سه شاخص پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز
شهردار تبریز گفت: در انجام پروژه ها سه شاخص ضرورت، کیفیت و سرعت اجرا رعایت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری منطقه یک شاخص اول در انجام پروژه ها را ضرورت اجرای آن دانست و اظهار داشت: شورا در تدوین پروژه ها ضرورت اجرا را مورد توجه قرار می دهد که انجام آن گرهی از مشکلات شهر را باز کند.

او افزود: دوره پنجم شورا و شهرداری تلاش کردند تا پروژه های ویترینی حذف و کلا پروژه هایی اجرا شود که به درد مردم بخورد.

شهردار تبریز گفت: اقدامات انجام یافته در حوزه فضای سبز در کارنامه شورای پنجم ثبت خواهد شد. احداث ۴۰ پارک محله ای که همچنان تداوم دارد و تا پایان این دوره شورا به ۶۰ خواهد رسید نمونه ای از این اقدامات اساسی و اصولی است.

ایرج شهین باهر به مجموعه اقدامات انجام یافته در قطار شهری اشاره کرد و گفت: تاکنون مترو تا این حد مورد توجه و اهمیت قرار نگرفته بود. اخیرا توانستیم چهار ایستگاه به ارزش ۷۵۰ میلیارد افتتاح کنیم و فکر نمی کنم در چند وقت اخیر پروژه ای با این رقم اعتباری اجرا و افتتاح شده باشد که نشانگر اهمیت اجرای پروژه های زیرساختی در شهرداری تبریز را نشان می دهد.

او در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اهمیت کانال های هدایت و دفع آب های سطحی پرداخت و ادامه داد: اگر امروز جاری شدن سیل در سطح شهر کمتر مشاهده می شود به خاطر احداث کانال های متعددی است که طی سه سال اخیر احداث شده است.

شهردار تبریز شاخص دوم در انجام پروژه ها را کیفیت اجرا خواند و تصریح کرد: تلاش ما تفاوت در اجرای پروژه هاست و به طور مثال در نهضت آسفالت پیشتر به ضخامت ۵ سانتی متر آسفالت ریزی اجرا می شد اما الان اینگونه نیست و گاها به عمق دو متر  از سطح خیابان خاکبرداری می شود تا کیفیت و عمر آسفالت افزایش یابد.  

او سومین شاخص در اجرای پروژه ها را سرعت پروژه نامید و گفت: امروز لوپی افتتاح می شود که تنها در عرض چهار ماه احداث شده است.

ایرج شهین باهر گفت: در اوج جنگ اقتصادی و در شرایطی که  این پروژه ها افتتاح می شود زمانی که در بسیاری از شهرداری ها حقوق کارکنان چهار ماه عقب افتاده، ما هر دو هفته یک بار پروژه افتتاح می کنیم و پس از دهه فجر نیز تا پایان شورای پنجم هر ۱۰ روز یکبار برنامه افتتاح  خواهیم داشت تا همه پروژه های این دوره را به اتمام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز