با اعتبار نزدیک به ۲۷۰ میلیارد ریال

چهار پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۸
چهار پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی شد
چهار پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار نزدیک به ۲۷۰ میلیارد ریال در حوزه شهرداری منطقه ۱ تبریز، ظهر امروز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری تبریز بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،پروژه لوپ اتوبان پاسداران به ولی امر که حدود ۱۵۰ متر طول و ۶ متر عرض دارد با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال ظهر امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه به منظور تکمیل اصلاح هندسی میدان ولی امر و رفع گره ترافیکی میدان مذکور و تسهیل در عبورو مرور و کاهش مخاطرات این مسیر اجرائی شده است.

پروژه مسیر دستری تله کابین عون بن علی به پارک پیوند با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، دومین پروژه آماده بهره‌برداری در حوزه شهرداری منطقه ۱ است که امروز با حضور مدیران شهری به بهره برداری رسید. 

این پروژه که دارای اهمیت ویژه ای در ایجاد راه دسترسی آسان و بدون ترافیک از تله کابین عون بن علی به پارک پیوند است به طول ۶/۵  کیلومتر و عرض متوسط ۱۱ متر  با استفاده از تراشه های آسفالت سطح منطقه که در جریان اصلاح و ساماندهی خیابان های سطح حوزه آسفالت تراشی شده اجرا شده است.

این مسیر می تواند نقش مهمی در حوزه سلامت شهروندی به ویژه ورزشی کوهستانی با استفاده از دوچرخه سواری کوهستانی و مسیر سواره رو ایفا کرده و دسترسی ضلع غربی عون بن علی به پارک پیوند را تسهیل کند.

 همچنین عملیات اجرایی پروژه پایدارسازی ترانشه‌های اتوبان پاسداران در ورودی عون‌بن‌علی (محدوده تله‌کابین) با اعتبار ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، امروز با حضور مسئولین شهری کلنگ‌زنی شد.

اتصال بلوار شهید رجائی(یوسف‌آباد) به اتوبان پاسداران نیز با هزینه اجرائی و تملک ۱۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، پروژه دیگری است که امروز در حوزه شهرداری منطقه ۱ تبریز کلنگ‌زنی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز