شهردار تبریز:

۹ دی، روز بیعت دوباره با ولایت و انقلاب

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰۹
۹ دی، روز بیعت دوباره با ولایت و انقلاب
شهردار تبریز در پیامی به مناسبت آغاز ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت»، ۹ دی را روز تجدید بیعت دوباره امت با ولایت و پاسخ محکمی بر فتنه گران و مزدوران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در پیام ایرج شهین باهر آمده است:9 دی، روزی بود که امت با بصیرت ایران اسلامی در جای جای کشور همیشه سرفراز، حماسه‌ای دیگر آفرید و به دشمنان دین و میهن نشان داد که همچون همیشه حامی ولایت و حافظ آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و انقلاب است.

این حماسه سازی تاریخی علیه فتنه و استکبار جهانی که برای همیشه در اذهان مردم دنیا ماندگار شد، در دفتر تاریخ برگ زرین دیگری به نام امت اسلامی رقم زد و نشان داد که ملت ایران در هر زمان همچون کوهی استوار در برابر توهین‌ها و زیاده‌گویی های سران فتنه و مزدوران ایستاده و به حفظ اصول ولایی خود پایبند است.

حماسه سازی ۹ دی، فریاد رسای یا حسین (ع) امت بیدار اسلامی در حمایت از ولایت و حضور پر شور و خروش ملت همیشه در صحنه ایران علیه حیله‌های کوردلانه عنودان بدگهر بود. حماسه ۹ دی به اندازه‌ای در تاریخ ایران و انقلاب روز مهمی است که با عنوان روز ملی "بصیرت" نامگذاری شد.

در این بین، حضور حماسی مردم تبریز در روز ۸ دی و اعتراض به اهانت های صورت گرفته به مقدسات و ارزش های اسلامی توسط آشوبگران، حماسه دیگری را در سراسر کشور رقم زد که در تاریخ انقلاب ثبت و زمینه ساز رویداد تاریخی ۹ دی شد.

در سالروز ۹ دی ۸۸ ، خانواده بزرگ شهرداری تبریز هم‌صدا با امت اسلامی و همه مردم ایران، بار دیگر با قدرت تمام اعلام می‌دارد تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه و سرباز جان بر کف و فدایی رهبر معظم انقلاب است و در صیانت از عزت و استقلال کشور عزیزمان ایران، در مقابل هر فتنه و دشمنی و توهین ایستادگی خواهد کرد.

 

ایرج شهین‌باهر

شهردار تبریز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز