مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۲۲۱۹
راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فتحی با اعلام این خبر، افزود: مرکز نوآوری و توسعه تعاون آذربایجان شرقی به همت اتحادیه تعاونی‌های دانش بنیان و پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل مرکز آموزش و تحقیقات جهاد دانشگاهی و برای حمایت از حدود 18 مجموعه نوآور، فناور و استارت آپ‌ها در بخش تعاون با هدف نوآوری فرآیند، ساختار سازمانی، مدیریت و بازار در بخش تعاون راه اندازی شد.

وی افزود: این مرکز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، محمدرضا پور ابراهیمی و مهدی عیسی زاده روسای کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی بخ صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با هدف توسعه نوآوری و فناوری در بخش تعاون ایجاد شده است.

فتحی افزود: مرکز نوآوری توسعه تعاون آذربایجان شرقی برای واحدهای مورد پذیرش، خدمات، استقرار، حمایت مالی از طرح‌ها، اینترنت، کارگاه تخصصی، شبکه سازی، تدوین مدل کسب و کار، مشاوره، آموزش در حوزه مدیریت کسب و کار و سایر خدمات عمومی را برای واحدهای فناور و نوآور مستقر ایجاد کرده است.

هم‌چنین در این مراسم، از پوستر فراخوان جذب و پذیرش طرح‌های فناور و نوآور و سایت این مرکز رونمایی شده و در حاشیه این مراسم، از مرکز و طرح‌های فناور و دانش بنیان بخش تعاون بازدید به عمل آمد.

در این مرکز علاوه بر پذیرش طرح‌ها به صورت عمومی در تمامی حوزه‌ها، جشنواره‌هایی در زمینه مشاغل خانگی، ایمنی و بهداشت محیط کار، مدیریت فرآیند در تسریع راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، برگزار خواهد شد که طبق زمانبندی به اطلاع عموم می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز