تولید نماهنگ «سردار دل ها» در حوزه هنری آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۳۶۷۹
تولید نماهنگ «سردار دل ها» در حوزه هنری آذربایجان شرقی
نماهنگ «سردار دل ها» به دو زبان فارسی و ترکی آذربایجانی توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «سردار دل ها» با خوانندگی اکبر قنبرزاده، توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تولید و منتشر شد.

این نماهنگ، با آهنگسازی میثم ناعمی، اشعار میرکاظم سید اکبری (فارسی) و ابراهیم قبله آرباطان (ترکی آذربایجانی)، تنظیم پرویز اختیاری، میکس و مستر مهدی ناصری طهرانی و تدوین سیدامین بهکار تهیه و تولید شده است.

گفتنی است، این نماهنگ در صفحات مجازی حوزه هنری آذربایجان شرقی به نشانی @hhtabriz و در تارنمای حوزه هنری استان به آدرس artabriz.ir به نمایش گذاشته شده است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

پیکر پاک سردار شهید سلیمانی و همرزمش سردار حسین پورجعفری پس از تشییع باشکوه در عراق و شهرهای اهواز، مشهد مقدس، تهران و قم، روز سه‌شنبه ۱۷ دی با حضور کم‌نظیر مردم در کرمان زادگاهش تشییع و بامداد چهارشنبه در گلزار شهدای این شهر طبق وصیت‌اش، به خاک سپرده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز