معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی:

بازرسی‌ها و کنترل بازار در استان هوشمند می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۴۷۸۰
بازرسی‌ها و کنترل بازار در استان هوشمند می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: با استفاده از روش‌های علمی، نظارت و بازرسی‌های کنترل بازار در استان هوشمندسازی و نظام‌مند می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه تنظیم بازار استان، افزود: با همکاری دانشگاه تبریز طرح هوشمند سازی و نظام مند کردن نظارت و بازرسی های کنترل بازار با روش های علمی و استقرار سامانه داشبورد مدیریتی تنظیم بازار در استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در فاز نخست این طرح سامانه هوشمند بازرسی نوبه ای و موردی مبتنی بر روش های پیشرفته نمونه گیری آماری اجرا می شود که اطلاعات تمامی اصناف در سطح شهر تبریز به صورت کامل و دقیق در سامانه آمده است.

جهانگیری گفت: این طرح یک سامانه بازرسی هوشمند نوین موردی و نوبه ای است که با توجه به اینکه دارای پشتوانه علمی است نتایج آن با سطح اطمینان ۹۹ درصد ارایه خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این سامانه لیست واحدهای صنفی جهت بازرسی براساس رهیافت های سامانه هوشمند و یا بر اساس استخراج لیست واحدهای شکایات مردمی دریافتی قابل دسترسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی افزود: ثبت و نشاندار کردن واحدهای فاقد تخلف و یا داری تخلف بر اساس موقعیت جغرافیایی، کدپستی، کد ملی و شاره پروانه امکان پذیر است.

جهانگیری گفت: با اجرای این طرح،  امکان دسترسی به نمونه های مختلف فراهم است و همچنین این امکان وجود دارد که سامانه به ما پیشنهاد دهد که در طول هفته یا ماه از کدام صنوف بازرسی انجام گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز