شهردار تبریز:

مشکلات واحدهای صنعتی واقع در حریم شهر پیگیری و حل و فصل می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۴۷۸۲
مشکلات واحدهای صنعتی واقع در حریم شهر پیگیری و حل و فصل می شود
شهردار تبریز گفت: تلاش داریم با پیگیری های لازم مشکلات موجود واحدهای صنعتی واقع در حریم شهر تبریز را مرتفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در بازدید از واحدهای صنعتی غرب تبریز با بیان اینکه این بازدید به درخواست اهالی محل صورت گرفت گفت: تلاش داریم با بازدید از مناطق مختلف شهر به صورت حضوری نیازسنجی و تمهیدات لازم را برای لحاظ در بودجه سال ۱۴۰۰ اتخاذ کنیم.

او گفت: در بازدید امروز که با حضور آقای مهندس صادق زاده و خانم مهندس اندیش از اعضای کمیسیون عمران شورای شهر انجام شد مشکلات برخی از واحد های واقع در حوزه منطقه ۷ بررسی و اخذ شد و موارد در بودجه سال آینده مدنظر قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی غرب تبریز گفت: دسترسی ها و راه های موجود در این مناطق نیاز به رسیدگی دارد و امیدواریم با تکمیل و بهسازی آنها اشتغال زایی بیشتر و رونق تولید در این منطقه، که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است اتفاق بیفتد.

ایرج شهین باهر مشکل اساسی واحدهای صنعتی را نداشتن مالکیت و سند عنوان کرد و گفت: ابتدا باید کاربری ها و اسناد این واحدها در کارگروه امور زیربنایی مرتفع شود تا بتوانیم خدماتی مانند حفاری یا پروانه احداث به مالکان ارائه کنیم. هرچند برخی از واحدها نیز در سال های گذشته احداث شده اند که مشکلات آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

او ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم در آینده نزدیک در جلسه کارگروه امور زیربنایی این موضوعات مطرح و بررسی می شود.

شهردار تبریز گفت: مسائل و مشکلات این واحدها و مناطق باید سریع حل  و فصل شود، نه اینکه منتظر بمانیم واحدهای غیر مجاز روز به روز بیشتر شوند و سپس برای آنها قانون وضع کنیم.

ایرج شهین باهر گفت: مشکل اسناد واحدهای صنعتی که در داخل حریم شهر تبریز واقع است از طریق کمیسیون ماده ۵ و آن تعداد که خارج از حریم می باشد در کارگروه امور زیربنایی مطرح و باید در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز