رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز:

جابجایی یک واحد صنعتی برابر با نابودی آن است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۴۹۹۷
جابجایی یک واحد صنعتی برابر با نابودی آن است
رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جابجایی یک واحد صنعتی برابر با نابودی و از هم پاشیدن آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیش در بازدید از واحدهای صنعتی غرب تبریز گفت: ساخت و سازهای غیر مجازی که در حواشی شهر رخ داده و اکنون شامل روستاهای الحاقی نیز می شود مشکلی است که هم واحدهای صنعتی و هم شهرداری را درگیر کرده است.

او با تاکید بر لزوم تثبیت این اراضی گفت: واحدهایی که در سال های گذشته در این مناطق ساخته شده اند باید سریع تعیین تکیف شوند. این واحدها در شرایط فعلی با حکم تخریب یا جریمه های سنگین مواجه می شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه منطقه غرب تبریز به منطقه صنعتی شهر مشهور است گفت: در این بازدید مقرر شد مشکل اراضی این واحدها در کارگروه امور زیربنایی مطرح شده و پس از تعیین تکلیف امیدواریم مالکان این واحدها بتوانند از مزایای قانونی برخوردار شوند.

اندیش ادامه داد: در صورت تعیین تکلیف این واحدها، مالکان می توانند سند بگیرند و کارگاه ها تثبیت می شوند. با این دو اتفاق مالکان می توانند از مزایای قانونی واحد صنعتی برخوردار شوند که دریافت پروانه بهره برداری و استفاده از وام بانکی از این موارد است.

او با بیان اینکه تلاش داریم مشکلات واحدای صنعتی را حل کنیم گفت: به هیچ وجه متصور نیستیم که یک واحد صنعتی جابجا شود چون دقیقا با نابودی آن برابر است.

این عضو شورا شهر گفت: دومین موضوعی که در این بازدید مطرح شد ایجاد دسترسی های لازم به این مناطق بود که پس از بررسی در کمیسیون عمران به عنوان یکی از ضرورت های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۰ مطرح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز