در دو سال اخیر صورت گرفت

اجرای ۱۱ پروژه مهم ترافیکی توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۶۸۱۹
اجرای ۱۱ پروژه مهم ترافیکی توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز
شهردار منطقه پنج تبریز از اجرای ۱۱ پروژه ترافیکی مهم و اساسی در دو سال اخیر خبر داد و گفت: ۵ رشته مسیرگشایی، ۳ تقاطع غیر همسطح و ۳ رمپ ناقص تقاطع های غیر همسطح در دو سال اخیر افتتاح و یا در حال اجرا شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، میر علی اصغر نساج در این رابطه افزود: ۵ کیلومتر مسیرگشایی در مسیر جاده تهران، بارنج، ولی امر، فرشته و اتوبان پاسداران در دو سال اخیر اجرا شده است.

وی تصریح کرد: مسیرگشایی های باند کندرو جاده تهران و کوی فرشته به بزرگراه دو کمال سال آینده به بهره برداری می رسند.

شهردار منطقه ۵ تبریز همچنین احداث تقاطع غیر همسطح را از مهمترین طرح های ترافیکی دانست و گفت: در دو سال اخیر فاز اول اتوبان ولایت شامل دو تقاطع غیر همسطح و با ۱۳۰۰ مترطول اجرا شده که تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج) به بهره برداری رسیده و تقاطع غیر همسطح دوم نیز سال آینده به اتمام می رسد.

نساج شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح رسالت به دیزل آباد را سومین تقاطع غیر همسطح دانست و در این خصوص گفت: عملیات عمرانی این پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شروع شده است.

وی به احداث ۳ رمپ ناقص تقاطع های غیر همسطح میدان شهید فهمیده و اتوبان ولایت اشاره نمود و گفت: دو رمپ ناقص میدان شهید فهمیده و دوربرگردان پاسداران به کوی نصر در حال اجرا شدن هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز