استاندار آذربایجان شرقی:

فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۶
فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود، گفت: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با ایجاد بسترهای لازم زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم، نخبگان و دانشگاهیان را در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای خانه احزاب آذربایجان شرقی، وحدت و همدلی میان اعضای این مجموعه را برای تحقق و توسعه تحزب‌گرایی مهم دانست و افزود: اختلاف سلیقه میان گروه‌های سیاسی طبیعی است، اما این امر خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه خانه احزاب استان از آن به خوبی بهره گرفته است.

وی خواستار ایفای نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف توسعه استان شد و اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی و صنفی به عنوان نمایندگان اقشار و توده‌های مختلف مردم می‌توانند در تبیین مشکلات و ارائه راهکار نقش اساسی ایفا کنند.

وی ادامه داد: خانه احزاب استان توانسته گروه‌های فعال سیاسی را با هم هماهنگ کرده و با سازمان‌دهی احزاب، روند هم‌افزایی در استان ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه این جلسه برای هم‌فکری جهت توسعه استان تشکیل شده، گفت: سعی می‌کنیم در تصمیم‌سازی‌ها از نظرات احزاب بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانونی، هدف اصلی ماست و از تمام مردم و بخصوص اقشار مهم و تاثیرگذار انتظار داریم نهایت تلاش خود را برای افزایش مشارکت در این انتخابات به کار گیرند.

پورمحمدی با اشاره به نقش احزاب در مشارکت مردم، گفت: احزاب فعالیت‌هایشان را برای توسعه آگاهی‌های اجتماعی در راستای مشارکت بیشتر مردم افزایش دهند.

وی اظهار داشت: احزاب می‌توانند به عنوان نهادهایی متعهد، افرادی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی کنند که دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به راه‌اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان و نمایندگان سابق و فعلی استان، گفت: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده ایم و بدون دخالت دادن نگرش های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان می شود.

پورمحمدی تاکید کرد: تا آخرین روز و ساعت خدمت، برای رفع مشکلات و توسعه پایدار استان تلاش می‌کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه‌های خود را پیش می بریم.

وی از عملکرد دستگاه‌های نظارتی در بازداشت مدیران متخلف قدردانی کرد و گفت: چنین برخوردهایی، حاکی از رویکرد نظام برای مبارزه با فساد و سلامت سیستم اداری است.

نمایندگان احزاب و تشکل‌‌های سیاسی استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و مشکلات مختلف استان پرداختند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز