مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مسکن کارگران ایران (اسکان) طرح کرد:

عملکرد شهرداری تبریز در بافت حاشیه شهر الگوی کشور می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۰۰۰۶
عملکرد شهرداری تبریز در بافت حاشیه شهر الگوی کشور می‌شود
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مسکن کارگران ایران (اسکان) گفت: اگر شهرداری تبریز با همین روحیه، عملکرد خود در بافت حاشیه‌نشین شهر را ادامه دهد، تبدیل به پیشقراول و الگویی برای دیگر شهرهای کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا محمودی در حاشیه دیدار با شهردار تبریز اظهار داشت: وقتی شهرداری و مجموعه شهری تبریز به این بلوغ می رسد که عارضه مسکن کجاست و برای رفع این معضل اجتماعی به یک بازی برد برد تن داده و از منابع شهرداری استفاده می‌کند، جای شکر و سپاس دارد.

او افزود: عمدتا شهرهای ما درگیر مسائلی هستند که کمتر به این موضوع می پردازند و از منظر اجتماعی اگر نگاه کنیم، ورود شهرداری تبریز در این حوزه اقدام ارزشمند و قابل تقدیری است.

مدیرعامل اسکان، با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان اعلام کرد: ما در استان آذربایجان شرقی حداقل می خواهیم ۱۵۰۰ واحد مسکن کارگری بسازیم که یکی از اولویت های ما برای ساخت، شرکت خانه سازی آذربایجان، متعلق به شهرداری تبریز است.

او اضافه کرد: امروز مقدمات را آغاز کرده و چارچوب های ذهنی همدیگر را تبیین کردیم واگر توافقی به دست آید، اقدام ارزشمندی است که ما می توانیم از طریق صنعتی سازی، هم سرعت را بالا برده  و هم قیمت را پایین بیاوریم  و هر چه زودتر کارگران تبریزی به خانه  برسند.

محمودی از اختصاص حتمی سهمیه برای کارگران شهرداری تبریز نیز خبر داده و گفت: حتما به دنبال اختصاص سهمیه برای کارگران شهرداری تبریز هستیم، اما درباره میزان آن به دلیل سطح تقاضای بالای تبریز، باید بررسی بیشتری انجام دهیم.

او خاطرنشان کرد:  قاعدتا فراموش نمی کنیم که  شهرداری تبریز چه خدماتی را به جامعه کارگری تبریز ارائه کرده است و در همین راستا حتما سهمیه ای در نظر می گیریم که نظر دوستان جلب شود.

محمودی تأکید کرد : ورود شهرداری تبریز در احداث مسکن کارگری بخصوص در بافت حاشیه‌نشین شهر، باقیات صالحاتی قابل دفاع و ارزشمند است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز