مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز خبر داد:

خودکفایی مجموعه عون‌بن‌علی در تولید گل و گیاه

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۵۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰۹
خودکفایی مجموعه عون‌بن‌علی در تولید گل و گیاه
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی از خودکفایی مجموعه عون‌بن‌علی در تولید گل و گیاه و تأمین گونه‌های سازگار با خاک منطقه خبر داد.

به گزار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شمس‌الله فیروزیان در بازدید و بهره‌برداری از سومین گلخانه مجموعه عون‌بن‌علی در حضور شهردار تبریز گفت: با کمترین قیمت و بهترین سازه احداث گلخانه جدید را توسط امور اجرایی و کارگاه امانی سازمان و بدون برون‌سپاری در کمترین زمان به اتمام رساندیم.

او افزود: صرفه جویی در خرید گل و گیاه از استان‌های دیگر و مدیریت هزینه در این خصوص یکی از خط مشی‌های سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی است که با احداث دومین گلخانه در سال گذشته ظرفیت تولید به سه برابر افزایش پیدا کرده است. 

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی اضافه کرد: علاوه بر رفع مشکل نگهداری و کاهش چشمگیر هزینه‌های خرید، شاهد خودکفایی در زمینه تولید گل و گیاه مورد نیاز عینالی هستیم.

او با اشاره به کاهش نیاز سازمان عون بن‌علی به خرید گل‌های بهاره اعلام کرد: با مدیریت و برنامه ریزی نیروهای متخصص واحد فضای سبز سازمان و نشاء انواع گل، سعی می کنیم تا پایان سال بخش اعظمی از نیاز سازمان به خرید گل های بهاره نظیر انواع ناز صورتی، ناز فرانسه، عقربی، نازگوشتی، همیشه بهار و لاله عباسی را با تولیدات صورت گرفته مرتفع سازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز