رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر عنوان کرد:

مشکلات ناوگان حمل ونقل بار شهری با تعامل و همدلی قابل حل است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴۱
مشکلات ناوگان حمل ونقل بار شهری با تعامل و همدلی قابل حل است
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انجمن ها و اتحادیه های مرتبط با حمل ونقل بار درون شهری با مشارکت در طرح های مربوط به این حوزه در شهرداری، به مدیریت شهری کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیش در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات ناوگان حمل ونقل بار درون شهری با حضور شهردار تبریز و مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار شهرداری و تعدادی از مسئولین و نمایندگان اصناف مربوط به حمل و نقل بار درون شهری تشکیل یافته بود با بیان این مطلب افزود: نقش اصناف، تعاونی ها و اتحادیه مرتبط با حمل ونقل درون شهری در کمک به شهرداری در ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و رفع مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا و نوسازی این ناوگان غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر از  بخش خصوصی برای نوسازی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری و سایر اقداماتی که موجب بهبود وضعیت هوای شهر مبلمان شهری و روانی ترافیک شود حمایت میکند لذا از شهرداری و همچنین بخش خصوصی درخواست می شود که برنامه مدون و عملی خود را در این زمینه تهیه و اقدام کنند.

در انتهای این جلسه که جمعی از مسئولین و نمایندگان انجمن ها، اصناف و شرکت های حمل ونقل بتن آماده، شن و ماسه،  حمل وپخش مواد دارویی و غذایی و تعاونی وانت داران حضور داشتند مقرر شد که موارد مطروحه پیگیری و نتیجه آن در جلسه آتی بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز