شهردار تبریز در جمع اهالی منطقه استاد جعفری:

موفقیت‌های انقلاب با همراهی‌ مردم تداوم می‌یابد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۹
موفقیت‌های انقلاب با همراهی‌ مردم تداوم می‌یابد
شهردار تبریز از تداوم موفقیت های انقلاب با همراهی مردم سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جمع اهالی منطقه استاد جعفری و در مسجد استاد شهید مطهری با تبریک دهه مبارک فجر و اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای مهم انقلاب و با مرور تاریخ ۴۲ ساله گذشته می بینیم که چه اتفاق مبارکی در کشور رخ داده است.

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال کشور در تمامی حوزه ها بخصوص در سطح بین المللی حفظ شده و علیرغم محدودیت ها، مملکت ما نه تنها استقلال خود را از دست نداده بلکه تنگناها موجب خودکفایی ایران در عرصه های مختلف نیز شده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب، تمامی نیازهای کشور از خارج تامین می شد اما اکنون به سطحی رسیده ایم که تولیداتمان به کشورهای مختلف صادر می شود و این در حالی است که هم اکنون کشورهایی هستند که شاید چند روز هم نتوانند بدون وابستگی به کشورهای اروپایی امور خود را سپری کنند.

او افزود: امروز در کشور ما آزادی به تمام معنی وجود دارد و مردم می توانند حرف دل و درخواستشان را به گوش مسئولان برسانند اما قبل از انقلاب چنین فضایی نبود. 

ایرج شهین باهر با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران در بخش های مختلف، گفت: پس از پیروزی انقلاب، کشور در حوزه های مختلف پیشرفت قابل توجهی داشت، به طوریکه ایران امروز در مجامع مختلف جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر امروز در آمریکا انتخابات برگزار می شود، دولتمردان این کشور نظر  تحلیلگران سیاسی کشورمان را بررسی می کنند، چرا که ایران در سرنوشت آن کشور تاثیرگذار است. از این خاک، شخصیت هایی مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره ای ظلم ستیز و صلح جو به کل جهان معرفی شد و باید قدردان این نعمت ها و حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مردم ایران می توانند تحریم ها و محدودیت ها را با تکیه بر توانمندی های داخلی حل کنند، اظهار کرد: مثلا در بحث کرونا و در شرایطی که وضعیت هم اکنون در بسیاری از کشورها قرمز است، اما ما با همراهی مردم و تلاش پزشکان متخصص خود توانسته ایم به این مشکل فائق آییم.

او در عین حال خاطرنشان کرد: مردم اگر از مسئولان دور شوند، آسیب می بینیم و تداوم توفیقات انقلاب با همراهی مردم میسر است.

 

 

نظر شما