مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی خبر داد:

رتبه نخست آذربایجان شرقی در ارائه تسهیلات اشتغال حوزه جوانان

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۴۷۶۳
رتبه نخست آذربایجان شرقی در ارائه تسهیلات اشتغال حوزه جوانان
مدیر صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی از رتبه نخست این استان در ارائه تسهیلات اشتغال در حوزه جوانان خبر داد.

محمد کریم زاده  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است تا در سطح کشور بالغ بر 36 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال جوانان پرداخت شود.

وی با اشاره به سهم یک میلیارد و 700 میلیون تومانی استان آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل فی مابین صورت گرفته بالغ بر یک میلیارد و 260 میلیون تومان از این مبلغ جذب و به جوانان واجد شرایط پرداخت شده است.

کریم زاده خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری سازنده اداره کل ورزش و جوانان استان و بخصوص معاونت ورزش و جوانان این اداره کل باعث تسریع در پرداخت ها بوده به طوری که در کل کشور تنها شش میلیارد تومان از این محل پرداخت شده است و با مقایسه سهم آذربایجان شرقی این استان با اختلاف قابل توجه از دیگر استان های کشور در رتبه اول پرداخت این تسهیلات قرار گرفته است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی  گفت: ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان  در این تفاهم نامه در راستای کارآفرینی و اشتغال پایدار صورت گرفته و تلاش می کنیم تا حمایت های هدفمند در کنار جوانان استانمان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز