شهردار تبریز:

تا پایان شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۷۰۰۵
تا پایان شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم
شهردار تبریز گفت: تا پایان شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: در دوره فعلی شورای اسلامی شهر شهرداری تبریز و در مورد شفاف سازی امور، اتفاقاتی افتاده که البته از سال های گذشته به خاطر برخی مقاومت ها روی زمین مانده بود و حالا شاهد تحقق شان هستیم.

او با بیان اینکه مردم تبریز که صاحب اصلی بیت المال هستند، باید از اموال خود باخبر و مطلع باشند، ادامه داد: با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیت، ما زمینه سواستفاده برخی افراد را از بین بردیم و دیگر کسی توان دست درازی در بیت المال را ندارد.

شهردار تبریز با قدردانی از تمام اعضای شورای شهر در راستای عملیاتی شدن سامانه شفافیت و ثبت الکترونیکی املاک، گفت: ما در حوزه املاک مشکلات عدیده ای در گذشته داشتیم؛ برای مثال اتفاق افتاده که ملک شهرداری را تصرف کرده و به فروش رسانده اند که با راه اندازی این سامانه دیگر چنین تخلفاتی اتفاق نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه بیت المال در شهرداری تبریز علاوه بر املاک، در حوزه های دیگر نیز در معرض خطر و دست درازی بود، تصریح کرد: امروز این امکان برای مردم فراهم است که به صورت مستقیم و تحت وب، تمام معاملات شهرداری اعم از مناقصه و مزایده ها، انتخاب پیمانکار، مبالغ قرارداد و ... مشاهده کنند.

ایرج شهین باهر تاکید کرد: علاوه بر سامانه ثبت الکترونیکی املاک، شهرداری تبریز تلاش می کند سامانه های شفافیت در رابطه با ماشین آلات، چک ها و پرونده های حقوقی را نیز تکمیل و راه اندازی کند که این موضوع یکی از افتخارات دوره فعلی  مدیریت شهری تبریز محسوب می شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه راه اندازی سامانه های شفافیت در حال تداوم و تکمیل است، اعلام کرد: تا پایان شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز