«کتاب یار»، یار کتاب و کتابخوانان تبریزی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۸۶۴۰
«کتاب یار»، یار کتاب و کتابخوانان تبریزی
طرح کتاب یار، گامی در جهت توسعه کتابخوانی شهر تبریز در دو بازه زمانی مختلف در اسفندماه ماه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این طرح به همت شهرداری تبریز و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۶ تبریز، اداره کل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز و سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعطای تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب برگزار خواهد شد.

شهروندان محترم و فرهنگ دوست تبریزی می توانند در این طرح با مراجعه‌ به کتابفروشی های معتبر و همراه داشتن کارت ملی نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

در طرح کتاب‌یار در کتاب‌فروشی‌های معتبر شهر تبریز ۳۰ درصد به خریداران کتاب تخفیف داده خواهد شد. در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقمندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

نخستین مرحله از طرح بزرگ کتاب یار، به یاد سردار دلها قاسم سلیمانی در دو فاصله زمانی پنجم تا دهم اسفندماه و دومین مرحله آن با عنوان عیدانه کتاب، بیستم تا بیست و پنجم اسفندماه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، پیش‌تر، در جلسه رونمایی از طرح «کتاب یار» گفته بود: این طرح در راستای اولویت های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز و از مصوبات این کمیسیون بوده که اعتبار آن از محل بودجه امسال تامین می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی، هدف از اجرای این طرح را افزایش میانگین سرانه مطالعه در سطح استان و کلانشهر تبریز اعلام کرده و می افزاید: در زمان کنونی میانگین سرانه مطالعه این شهر در شان و جایگاه تبریز شهر اولین ها نبوده و با اجرای این طرح تلاش می شود علاوه بر حمایت از حوزه کتاب و نشر، سرانه مطالعه در این شهر نیز افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز