دغدغه‌های دانشجویی و پاسخگویی شهردار

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۹۳۶۴
دغدغه‌های دانشجویی و پاسخگویی شهردار
شهردار تبریز با حضور در سلسه برنامه های "دانشجوی مطالبه گر در گام دوم انقلاب اسلامی" به سئوالات دانشجویان در خصوص مدیریت شهری کلانشهر تبریز پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، مقابل دانشجویان این دانشگاه نشست و به سئوالات آنها در ارتباط با مدیریت شهری پاسخ داد.

در این نشست که با عنوان سلسه برنامه های "دانشجوی مطالبه گر در گام دوم انقلاب اسلامی" برگزار می شود، علاوه بر شهردار تبریز، علی آجودان زاده نایب رئیس و محمدحسن اسوتچی عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز حضور داشتند.

موضوعاتی همچون توسعه سیستم حمل و نقل عمومی و آخرین وضعیت اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی، بودجه سال جاری و سال آینده شهرداری، کاهش هزینه های جاری شهرداری، پیگیری وضعیت کارکنان شهرداری و پرداخت بموقع حقوق آنها، فضای سبز و کاشت درخت و درختچه و احداث پارک های محله ای، برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۲ ساله شهرداری، پیشرفت پروژه های عمرانی، حاشیه نشینی، همکاری و هماهنگی شهرداری و شورای شهر، زیرسازی آسفالت های معابر و خیابان ها و ... در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایرج شهین باهر در این نشست با قدردانی از برگزاری نشست مدیریت شهری کلانشهر تبریز، از دانشجویان خواست با شناسایی و انتقال مشکلات شهری به شهرداری، پیشنهادات خود را ارائه و این مجموعه را در اصلاح امور یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز