معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد::

عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در استان، قابل قبول نیست

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۲۳۸۹
عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در استان، قابل قبول نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری کامل بانک‌های خصوصی با دبیرخانه کارگروه‌های مختلف اقتصادی در استان و انجام کامل تعهدات از سوی این بانک‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رونق تولید استان، گفت: تا پایان سال جاری، عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های دولتی و خصوصی استان در بخش جذب و اعطای تسهیلات کرونا، روستایی، اشتغال و سایر بخش‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی از عملکرد برخی بانک‌ها در همراهی و همکاری با دستگاه‌های دولتی و خدمات دهی مناسب به ارباب رجوع قدردانی کرد و ادامه داد: عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در استان، مطلوب و قابل قبول نیست.

جهانگیری افزود: از مدیران بانک‌های خصوصی در استان به صورت جدی انتظار داریم که در ارتباط با نوع همکاری خود با استانداری و پاسخ‌دهی مناسب به مکاتبات اداری تجدید نظر کنند و در ارائه آمار و اطلاعات مورد نیاز، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی همچنین خواستار تلاش بیشتر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و افزود: بانک‌های استان، تمامی طرح‌های در دست بررسی را تا 15 اسفند، تعیین تکلیف کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه به آمار بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی آمار ایران، آذربایجان شرقی، 135 هزار نفر بیکار دارد که حدود 46 درصد از آنان را  فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

حسین فتحی ادامه داد: نرخ بیکاری استان، هشت و چهار دهم درصد است که در مقایسه با آمار متوسط کشوری، یک درصد بهتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز