شهردار تبریز:

عمده واحدهای واقع در مسیرگشایی «علی‌بقال» تملک شده‌است

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۴۳۰۲
عمده واحدهای واقع در مسیرگشایی «علی‌بقال» تملک شده‌است
شهردار تبریز با بیان اینکه اغلب واحدهای مسیرگشایی علی بقال تملک شده، گفت: عملیات احداث خیابان نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از مسیرگشایی محله علی بقال ، گفت: مسیرگشایی در دوره فعلی، به عنوان یکی از راهکارهای ایجاد دسترسی و نفوذپذیری به مناطق کم برخوردار در اولویت پروژه های شهرداری تبریز قرار گرفته است.

او با بیان اینکه مسیرگشایی علی بقال یکی از درخواست های اساسی مردم این منطقه بود، گفت: با اتمام این مسیرگشایی، علاوه بر ایجاد نفوذپری به ویژه در مناطق بحران، شاهد نوسازی بافت فرسوده این منطقه خواهیم بود.

شهردار تبریز درباره آخرین وضعیت این مسیرگشایی گفت: تقریبا بیش تر املاک واقع در مسیر توسط شهرداری تملک شده و تنها چند واحد باقی مانده است که به زودی با تملک آن ها، عملیات عمرانی مسیرگشایی نیز اجرا می شود.

ایرج شهین باهر همکاری شهروندان را عاملی برای افزایش سرعت در اجرای پروژه های مسیرگشایی عنوان کرد و گفت: با افزایش تعامل شهروندان با مجموعه مدیریت شهری در بحث تملک واحدها، قطعا شاهد تسریع در اجرای پروژه های مسیرگشایی خواهیم بود.                                                                

شهردار تبریز افزایش بی رویه قیمت مسکن را عاملی برای سخت تر شدن اجرای پروژه های مسیرگشایی و افزایش هزینه کرد آن ها دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز