مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز فاز سوم کاشت یک میلیون اصله درخت در هفته درختکاری

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۴۶۱۶
آغاز فاز سوم کاشت یک میلیون اصله درخت در هفته درختکاری
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه از پانزدهم اسفند و همزمان با هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مسعود برزگر جلالی گفت: فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت از ۱۵ اسفند شروع و تا ۱۵ خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت که همه پیمانکاران به ویژه همکاران فضای سبز دست به دست هم داده ایم تا این وعده را عملی کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در حوزه حفظ و توسعه درختان شهر افزود: کار اول مان هرس و فرم دهی درختان خواهد بود که‌ برخی از گونه‌های درختی در سطح شهر مشکل فرم دهی داشته و سالیان سال است که هرس و جوان سازی نشده‌اند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به دومین فعالیت این سازمان در این حوزه اظهار داشت: پس از هرس و فرم‌دهی درختان، بلافاصله سم پاشی زمستانی را خواهیم داشت که تنه و شاخه های درختان مورد سمپاشی قرار می‌گیرند.

او اضافه‌ کرد: برای پیشگیری از شیوع آفت درختی در تابستان، از هم اکنون برای درختانی که مبتلا هستند و یا احتمال بیماری دارند، کار سمپاشی درختان را با استفاده از روغن و سم انجام می‌دهیم.

برزگر جلالی فاز سوم فعالیت‌های سازمان سیما و منظر را گلکاری نوروزی معرفی کرده و اعلام داشت: در فاز سوم فعالیت‌ها، طرح‌های گلکاری نوروزی را در برنامه قرار دادیم که مرحله طراحی آن به اتمام رسیده است.

او تأکید کرد: برای نوروز سال ۱۴۰۰گلکاری‌های خوبی در سطح شهر خواهیم داشت که امیدواریم فضای نشاط‌آور برای شهروندان ایجاد کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز