بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از شهرستان های آذرشهر، عجبشیر و اسکو

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۷۵۸۴
بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از شهرستان های آذرشهر، عجبشیر و اسکو
معاون درمان وزارت بهداشت، در سفر یکروزه از مراکز بهداشتی درمانی شهرستانهای آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با حضور پزشکیان نماینده مردم شهر های تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از بیمارستان جدید الاحداث شهرستان آذرشهر بازدید کرد.

جان بابایی ضمن بازدید از بخش های در حال تجهیز بستری، پاراکلینیکی، اورژانس، اتاق های عمل، دستگاه سی تی اسکن، و سایر واحدها اعلام کرد در طول هفته آتی مابقی تجهیزات مورد نیاز از طریق هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت پیگیری و تحویل گرفته شده، در اسرع وقت افتتاح انجام گردد.

در این بازدید محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر، دکتر علیزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان و دکتر حیدر پور رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر نیز حضور داشتند.

گفتنی است بیمارستان 96 تخت خوابی جدید آذرشهر در  مساحت 4 هکتار اهدائی شهرداری و شورای اسلامی آذرشهر و با زیر بنای 8067 مترمربع در چهار طبقه دارای بخشهای اورژانس، دیالیز، جراحی، کودکان، زایمان، icu ، nicu ، ccu، داخلی و درمانگاه تخصصی احداث شده است. 

جان بابایی  در ادامه سفر یکروزه به استان، در بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان عجب شیر با بیان اینکه این بیمارستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است خاطر نشان ساخت: تکمیل بیمارستان های عجب شیر و آذرشهر تقریبا در مراحل پایانی است و با این روندی که پیش می رود قابلیت اتمام پروژه تا پایان سال را دارد .

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات این بیمارستان ارسال شده است افزود: تا پایان امسال تمام تجهیزات را خواهیم فرستاد و با تکمیل کارهای فیزیکی هر دو بیمارستان عجب شیر و آذر شهر در بهار سال 1400 قابل بهره برداری خواهد بود .

وی ادامه داد : بیمارستان عجب شیر یکی ازبهترین بیمارستان ها از نظر طراحی و نوع مصالح استفاده شده در ساخت فیزیکی است و این بیمارستان جدید با امکانات جدید تجهیز خواهد شد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز