معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

استفاده از سامانه شهرسازی موجب تسریع امور و شفاف سازی می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۸۳۹۳
استفاده از سامانه شهرسازی موجب تسریع امور و شفاف سازی می شود
اعضاء کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ تبریز از مدیریت کمیسیون های متمرکز ماده ۱۰۰شهرداری تبریز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این جلسه بازدید محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به مزایای الکترونیکی کردن کمیسیون شهرسازی گفت: با الکترونیکی کردن مراحل کمیسیون ماده ۱۰۰ مراحل اضافی و زمینه های فساد به خودی خود حذف می شود. 

او افزود: هدف ما تسریع امور و شفاف سازی عملکرد این حوزه است که با استفاده از سیستم یکپارچه شهرسازی و ارایه خدمات آنلاین به این نتایج مهم دست یافته ایم. 

در ادامه این جلسه، چگونگی و نحوه بررسی و طرح سیستمی پرونده های ماده ۱۰۰، بدون وجود پرونده فیزیکی در جلسات و صدور آنلاین این آراء با تایید و ارسال سیستمی به شهرداری های مناطق به صورت عملی به اعضاء کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ ارائه شد. 

یادآور می شود آقایان: یحیی کوهنورد (نماینده جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی)، سد حسن قریشی (نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی)، حمید خودکار (نماینده مهندسین مشاور زیستا)، محمد عابدی  و علی رستمی (نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی)، رشید لیلاسی و داوود جشن پور (کارشناسان دبیرخانه کمیسیون ماده پنج) و خانم فاطمه افخمی (نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی) اعضاء کمیته فنی کمیسیون ماده ۵  شهر تبریز هستند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز