با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و در ارتباط تصویری با رئیس دفتر رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره‌برداری از مرکز ماده ۱۶ بانوان/ تجلیل استاندار از شهردار منطقه ۶ تبریز

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹۵
بهره‌برداری از مرکز ماده ۱۶ بانوان/ تجلیل استاندار از شهردار منطقه ۶ تبریز
پروژه مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (ماده ۱۶ بانوان) واقع در جاده تبریز - صوفیان، به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این آیین که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار شهرستان تبریز، شهردار کلانشهر تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مدیرکل سازمان بهزیستی، مدیرکل اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی استان، شهردار منطقه ۶ و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار گردید، پروژه مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (ماده ۱۶ بانوان)، به صورت ویدئو کنفراس توسط رئیس دفتر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در این آیین ضمن تجلیل از شهردار منطقه ۶ تبریز در پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی خدماتی و بهره برداری از کمپ ویژه ترک اعتیاد بانوان اظهار داشت: نقش ویژه شهرداری‌ها در زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت، امنیت و نشاط اجتماعی و تامین امکانات رفاهی بانوان به عنوان کلیدداران تربیت حائز اهمیت است.

محمدرضا پورمحمدی اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها در مراکز مشابه به منظور نیل به اهداف کنترل، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی مهم تأثیرگذار است. 

 

این مرکز با اجرای عملیات های کف پوش، زیرسازی و آسفالت کاری محوطه کمپ، توسعه فضای سبز، احداث کارگاه های هنری، پارکینگ و زمین ورزشی کمپ، تکمیل و به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم، همزمان با هفته منابع طبیعی، استاندار آذربایجان‌شرقی، ، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز و شهردار منطقه ۶، ضمن کاشت نهال در محوطه مرکز ماده ۱۶ بانوان ، بر توسعه فضای سبز مرکز و ایجاد محیطی سبز، پویا و بانشاط تأکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز