آذربایجان شرقی رکورد دار تعداد بیماران کرونایی انگلیسی در کشور/ ۱۳۱ مورد کرونای انگلیسی در استان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۵
آذربایجان شرقی رکورد دار  تعداد بیماران کرونایی انگلیسی در کشور/ ۱۳۱ مورد کرونای انگلیسی در استان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شناسایی ۱۳۱ مورد مثبت کرونای انگلیسی در آذربایجان ‌شرقی خبر داد و گفت: این بالاترین آمار بیماران کرونای انگلیسی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عباسعلی درستی در سی و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با تاکید بر جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمع در استان، ادامه داد: آذربایجان شرقی از نظر وضعیت کنترل کرونا از جمله استان های نسبتا موفق کشور بوده و وضعیت در استان نسبتا پایدار است.

وی اظهار داشت: تعداد فوتی های استان رو به کاهش است و در هفته گذشته ۲۲ نفر فوتی کرونایی داشتیم که به طور متوسط ۳ نفر به ازای هر روز بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از صنوف مختلف در استان، گفت: در این راستا برای ۱۲ هزار واحد صنفی در استان اخطار کرونایی صادر و ۷۰۰ واحد متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان افزود: در این راستا، ۴ هزار و ۷۴۹ بازدید مشترک، بیش از ۹۰ هزار بازدید توسط نیروهای بهداشت، نزدیک به ۵۸ هزار بازدید توسط بسیج و  حدود ۳۱ هزار بازدید توسط جمعیت هلال احمر استان انجام گرفته است.

درستی گفت: تا کنون برای ۳۶ هزار خانوار بسته های حمایتی اعم از معیشتی و اقلام بهداشتی توسط تیم های حمایتی در سطح استان ارایه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز