اطلاعیه ستاد استانی مقابله با کرونا؛

هموطنان از سفر به آذربایجان شرقی در ایام نوروز خودداری کنند

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۳۲۱۷
هموطنان از سفر به آذربایجان شرقی در ایام نوروز خودداری کنند
ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از هموطنان خواست تا به علت شکننده بودن وضعیت و نگرانی از آغاز موج چهارم کرونا، در ایام نوروز به این استان سفر نکنند.

به گزرش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن اطلاعیه این ستاد به این شرح است:

ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید نوروز به همه ه‌م میهنان عزیز و قدردانی از همراهی و همکاری آحاد شهروندان در اجرای مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به اطلاع می‌رساند که در شرایطی به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک می‌شویم که خطر شیوع کرونا همچنان در کمین سلامت شهروندان است.

در چنین شرایطی وضعیت کرونایی شهرهای مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی در حالتی شکننده قرار دارد و با کوچکترین غفلت و عادی‌انگاری، موج بعدی بیماری کرونا اوج خواهد گرفت.

لذا ضمن تاکید بر این مطلب که مصوبات ستاد ملی کرونا، ملاک عمل در این استان خواهد بود، اما به دلیل نگرانی از شیوع بیشتر بیماری، از همه هموطنان درخواست می‌شود که از سفر به استان آذربایجان شرقی خودداری کنند.

موضوعی که اهمیت خودداری از این سفرها را دوچندان می‌کند، شیوع نگران ‌کننده نوع انگلیسی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی است که احتمال حاد شدن وضعیت در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مضاعف می‌کند.

بدیهی است که در شرایط حاضر، هیچ برنامه‌ای از سوی دستگاه‌های متولی برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی پیش‌ بینی نشده و مردم مهمان ‌دوست تبریز و آذربایجان شرقی، پس از ریشه‌ کن شدن بیماری کرونا، فرهنگ تاریخی خود را در میزبانی شایسته از مهمانان نشان خواهند داد.

ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کادرهای درمان و ادای احترام به روان پاک شهدای مدافع سلامت، تاکید می‌شود که خودداری از انجام سفر در ایام نوروز و استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ادای احترام به تلاش‌های این عزیزان و تضمین سلامت مردم شریف کشورمان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز