شهردار تبریز خبر داد:

افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه سال جاری

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۷:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۶۱۳۷
افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه سال جاری
شهردار تبریز از تکمیل و افتتاح فاز اول پارک باغشمال، شامل کاربری‌های فرهنگی و فضای سبز، تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر  در بازدید از پارک باغشمال به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: فعالیت عمرانی در پارک باغشمال بر اساس زمانبندی و برنامه‌ریزی مشخص جلو می‌رود.

او افزود: سالن‌های پادگان سابق ارتش تخریب و بازسازی می‌شود و به همراه آن فونداسیون عمارت کلاه‌فرنگی باغشمال نیز در حال انجام است.

شهردار تبریز با اشاره به کاربری‌های پیش بینی شده در سالن های پادگان سابق ارتش اعلام کرد: در فاز اول احداث پارک باغشمال که شامل 9 سالن است، کاربری‌هایی همچون باغ کتاب، موزه، سالن تئاتر و برخی فضاهای عمومی برای برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی در نظر گرفته‌ایم.

او اضافه‌ کرد: تلاش داریم تا پایان خردادماه کاربری‌های تعریف شده فعالیت خود را آغاز کند و فضای سبز پیش‌بینی شده نیز در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

ایرج شهین باهر افزود: تا پایان خردادماه سال جاری و همزمان با افتتاح فاز اول پارک باغ شمال، ورودی پارک از حد غربی نیز بازگشایی می‌ شود. 

او با اشاره به تکمیل فاز دوم پارک باغشمال نیز گفت: در حد شرقی پارک باغشمال که عمارت کلاه‌فرنگی در آن واقع است، پروژه باززنده‌سازی این عمارت آغاز شده و فونداسیون آن نیز در حال تکمیل است که تلاش داریم در فاز دوم تحویل شهروندان دهیم.

نظر شما