استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۶۸۸۳
استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد
استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های مجموعه سپاه عاشورا و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی و مدیریت موثر بیماری کرونا در استان قدردانی کرد و گفت: در سایه هماهنگی و همکاری همه بخش‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، شاهد تثبیت وضعیت شیوع کرونا در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار نوروزی فرماندهان سپاه عاشورا با وی، اظهار داشت: با وجود وحدت و صمیمیت در بخش‌های مختلف و همراهی ویژه نیروهای مسلح با مدیریت استان، شاهد رفع بسیاری از مشکلات و شتاب بیشتر توسعه در استان هستیم.

وی با بیان اینکه سال 99 از جمله سال‌های بسیار سخت دولت بود، گفت: بر این باوریم که مدیریت در شرایط سخت، هنر است و هر کسی نمی‌تواند در این شرایط، در برابر موج‌های سهمگین فشارهای دشمنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات، گفت: فضاسازی‌های دشمنان بر ضد نظام و انقلاب، اهتمام و عزم ملت ایران را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دوچندان می‌کند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب صحیح است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تأکید بر تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: در سال جاری برای مانع‌زدایی در حوزه تولید، تلاش بیشتری خواهیم داشت و در این مسیر، نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت مدیریت ارشد استان از مجموعه سپاه و بسیج و توجه ویژه به موضوع تأمین امنیت، گفت: سپاه عاشورا در سال جدید هم با تمام توان، با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در کنار دستگاه‌های اجرایی استان خواهد بود.

سردار عابدین خرم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت کنونی کشور است و برای تحقق این هدف، با تمام توان در خدمت دست‌اندکاران اجرایی انتخابات هستیم.

وی همچنین از توزیع بیش از یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: برای تامین و توزیع این بسته‌ها، بیش از دو هزار و 500 میلیارد ریال از منابع و اعتبارات داخلی سپاه عاشورا هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز