در دیدار نوروزی هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز با رییس کل دادگستری استان مطرح شد؛

لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۱
لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی
رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: متاسفانه گاه به جای کمک به واحدهای تولیدی، عرصه برای این افراد تنگ تر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  یونس ژائله در دیدار اعضای هیات رییسه، هیات نمایندگان و دبیرکل اتاق تبریز  با رییس کل دادگستری استان با قدردانی از همکاری صمیمانه رییس کل دادگستری استان در جهت پیشبرد اهداف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و همچنین رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش این نوع همکاری ها باشیم.

یونس ژائله با اشاره به شرایط سخت برای صاحبان صنایع در سال ۹۹ گفت: با وجود تمامی این مسائل و مشکلات، واحدهای صنعتی و تولیدی استان نه تنها تعدیل نیرو نکرده بلکه کار خود را رونق نیز بخشیده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید دست در دست یکدیگر جلو رفته تا به کمک یکدیگر مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم که البته خوشبختانه در این راستا فرهنگ تعامل مناسبی در استان وجود دارد و تنش خاصی مابین بخش های مختلف دیده نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک های استان با بخش خصوصی گفت: متاسفانه میزان حمایت و تسهیلات اختصاصی بانک ها به بخش تولید و صنعت بسیار پایین بوده و باید در این زمینه تدبیر مناسبی صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز