بیماران خاص برای تزریق واکسن کرونا به کدام بیمارستان ها مراجعه کنند؟

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۵
بیماران خاص برای تزریق واکسن کرونا به کدام بیمارستان ها مراجعه کنند؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر  محمد حسین صومی گفت: بیماران خاص در آذربایجانشرقی برای دریافت واکسن کرونا با همراه داشتن کارت بیماری وشناسایی طی چند روز آینده از ساعت 9 الی پنج به بیمارستانهای تعیین شده مراجعه کنند .

 وی در خصوص دریافت واکسن کرونا توسط بیماران خاص اظهار داشت : بیماران پیوند کبد، کلیه، قلب و ریه برای دریافت واکسن به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و بیماران مبتلا به ام اس به بیمارستان الزهرا (س)  وبیماران مبتلا به هموفیلی و تالاسمی هم می‌توانند طی چند روز آینده برای تزریق واکسن کرونا به بیمارستان سینای تبریز مراجعه کنند و تزریق واکسن به گروه‌های تعیین شده در تمامی بیمارستان‌های سایر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ورود 15 هزار واکسن کرونا به استان خبر داد وگفت:  مقرر بود در وهله اول واکسن‌ها به کادر درمان تزریق شوند و سپس اعلام شد که افراد مسن نگهداری شده در مراکز سالمندان نیز واکسینه شوند که این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد مقرر شد پاکبان‌ها واکسینه شوند که ۱۰۰۰ نفر از این گروه واکسینه شده‌اند و با مابقی نیز در حال انجام است .

وی در ادامه گفتگوی خبری گفت : سه مرحله از واکسن اسپوتنیک روسی و واکسن سینوفارم چینی و واکسن هندی وارد شده که هر یک از گروه‌های هدف مشخصی دارند که بر اساس سند ملی واکسیناسیون تعیین شده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز