به همت شهرداری منطقه ۲ تبریز؛

کاشت ۲۱۵هزار بوته گل و ۲۲هزار اصله نهال میوه در یک ماه گذشته

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۵۲۱
کاشت ۲۱۵هزار بوته گل و ۲۲هزار اصله نهال میوه در یک ماه گذشته
شهردار منطقه ۲ تبریز از کاشت بالغ بر ۲۲ هزار اصله نهال میوه، در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، باقر خوشنواز شهردار منطقه با عنوان اینکه از زمان آغاز کاشت نهال و در طول یکماه اخیر، کارگران حوزه فضای سبز منطقه اقدام به کاشت انواع نهال میوه کرده اند گفت: در همین راستا بیش از ۲۲ هزار اصله نهال میوه شامل زردآلو و سیب، هلو و گوجه سبز، بادام و... در سطح حوزه این منطقه و در پارک عباس میرزا و ائل باغی و همچنین در محوطه چند سازمان واقع در محدوده این منطقه از جمله محوطه پادگان ولیعصر و محوطه نیروی انتظامی استان کاشت شده و تعدادی از این نهال ها توسط کارگران حوزه فضای سبز در حیاط منزل برخی ساکنین حوزه شهرداری منطقه ۲ به همراه آموزش های لازم برای نگهداری صحیح از این نهال ها، کاشته شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز در ادامه توضیحات خود از کاشت انواع بوته گل های بهاره در سطح حوزه این شهرداری هم خبر داد و گفت: طرح های ویژه و گلکاری چشمنواز در میادین این منطقه همچون میدان بزرگ ائل گلی و میدان گلشهر، افلاک نما و جاده باسمنج و... در قالب فرش گل های زیبا با استفاده از بوته گل های بنفشه و شب بو، به انجام رسیده و محیط بهاری زیبائی بوجود آورده است.

وی همچنین اظهار داشت: از آغاز کاشت بهاره گل تاکنون، ۳۸ هزار جعبه بنفشه، ۲۷ هزار و ۳۱۲ گلدان شب بو و ۱۵۰ هزار گلدان از تولیدات نشایی گلخانه های منطقه که شامل بوته گل های گازانیا، رعنا زیبا، ناز فرانسه و... می باشد، در معابر تحت پوشش سطح حوزه منطقه، کاشته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز