رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

مردم تخلفات انتخاباتی را به سجام اطلاع دهند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۰۶۵۷
مردم تخلفات انتخاباتی را به سجام اطلاع دهند
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به منظور رصد و پایش فضای انتخاباتی سامانه « سجام » قوه قضائیه در کنار ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخابات در راستای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یکی از اولویت های دستگاه قضایی است، اظهار داشت: به منظور پیشگیری  و برخورد با جرایم انتخاباتی باید تمام اقدامات و اخبار انتخاباتی مورد رصد و پایش قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در راستای رصد و پایش هرچه بهتر اخبار و وقایع انتخاباتی سامانه جامع اطلاعات مردمی « سجام » در کنار ستاد پیشگیری از انتخابات آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سامانه « سجام » ظرفیت بزرگی در راستای پیشگیری از وقوع و برخورد با جرایم و تخلفات بوده و باید از طریق رسانه ها در افکار عمومی به خوبی تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه همه شهروندان می توانند یکی از دیده بانان دستگاه قضایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم باشند، خاطرنشان کرد: از لحظه آغاز به کار این سامانه در استان تا به امروز گزارشات بسیاری با مستندات از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی ارسال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز