استاندار آذربایجان شرقی:

همه امکانات استان برای رفع موانع تولید و کارآفرینی بسیج می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۱۸۲۰
همه امکانات استان برای رفع موانع تولید و کارآفرینی بسیج می‌شود
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان گفت: برای تحقق شعار سال، همه امکانات استان برای رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه تولید، صنعت و کارآفرینی بسیج می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با پریناز محمدی، بانوی منتخب طرح "زنان کارآفرین برتر کشور"، افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش بی دریغ انسان های خدوم و دلسوزی است که همواره پیشرفت و تعالی کشور را سرلوحه خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

وی ادامه داد: گره تمام مشکلات حتی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید،  کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی است.

پورمحمدی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر ضد ملت ایران، گفت: تولید داخلی توانسته تحریم ها را خنثی کند و اگر در گذشته و سال قبل تولید و توانمندی داخلی ارتقا نمی یافت، طبیعتا فشار تحریم ها بسیار بیشتر می شد.

وی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی استان در شرایط کرونایی و تحریم، افزود: تولیدکنندگان سربازان اصلی میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده اند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت:  مجموعه های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می افزایند.

گفتنی است خانم پریناز محمدی در طرح ملی "انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر" که توسط معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و با آرای مردم برگزار شد، رتبه برتر را کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز