معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خبر دا

امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۲۱۰
امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز در تمامی مقاطع، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذبایجان شرقی، باب اله حیاتی با بیان این مطلب، افزود: در این راستا، فارغ التحصیلانی که قبلا گواهی موقت فراغت از تحصیل را دریافت کرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه سما وارد حساب کاربری شخصی خود شده و از طریق بخش "مدیریت درخواست‌ها"، درخواست صدور دانشنامه را تکمیل و ثبت کنند.

وی گفت: پس از بررسی اولیه درخواست، از طرف کارشناسان صدور دانشنامه، فارغ التحصیلان بایستی یک قطعه عکس، اصل گواهی موقت و فرم تکمیل شده تقاضا را به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت مدارک از طرف دانشگاه، مراحل صدور دانشنامه تکمیل شده و دانشنامه به آدرس محل سکونت فارغ التحصیلان از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

حیاتی گفت: از شروع به کار فرآیند مذکور، نیازی به مراجعه حضوری فارغ التحصیلان برای دریافت دانشنامه نخواهد بود و تمامی مراحل، از جمله ثبت درخواست، صدور دانشنامه و ارسال دانشنامه به آدرس فارغ التحصیلان به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که فرآیند مذکور در راستای خدمات غیرحضوری به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز ایجاد شده است، گفت: در این راستا، درخواست‌های "گواهی اشتغال به تحصیل"، "مجوز دفاع از پایاننامه دانشجویان کارشناسی ارشد"، "مجوز دفاع از رساله دانشجویان دکترای تخصصی"، "اخذ درس به صورت معرفی به استاد"، "فرم چند منظوره درخواست‌های دانشجویی"، "درخواست حذف اضطراری درس"، "صدور معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان مشمول)" و "ارسال معرفی به نظام فارغ التحصیلان مشمول از طریق پست" برای دانشجویان و "صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل" برای فارغ التحصیلان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز