قدردانی مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از شهردار تبریز

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۸
قدردانی مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از شهردار تبریز
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با حضور در دفتر شهردار تبریز با اهدای لوح سپاسی از مساعدت‌های وی در خدمت به جامعه معلولین و بی‌سرپرستان استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،فرگل صحاف  با حضور در دفتر ایرج‌ شهین‌باهر با وی دیدار و با اهدای لوح سپاسی از زحمات شهردار تبریز در امور خیریه سازمان بهزیستی استان قدردانی کرد.

در متن این لوح سپاس ٱمده است:

خیر نیکوکار جناب آقای مهندس شهین باهر، 

شهردار محترم کلانشهر تبریز

باسلام و احترام

بی‌شک افتخار خدمت صادقانه به معلولان و خانواده‌های بی‌سرپرست نیازمند نصیب بنده‌ای نمی‌شود مگر در سایه الطاف و عنایات حق‌تعالی که فردی را منتخب درگاه خویش و مفتخر به اطعام و رفع مشکلات نیازمندان می‌نماید.

مساعی خالصانه حضرت‌عالی در خدمت به محرومین، برافروختن شعله امید در دل نیازمندان و نشاندن شکوفه‌های لبخند بر لبان معلولین و جامعه هدف بهزیستی، مایه مباهات و دلگرمی بوده و خدمات شایسته و پرمهر شما قطعا منشأخیرات و برکات فراوانی ب ای عزیزان تحت پوشش این سازمان خواهد بود.

امیدواریم با همکاری و هماهنگی مجدانه در مناسب‌سازی فضای شهری ، شهر عزیزمان تبریز را به الگویی در شٱن "شهر دوستدار سالمند و معلولان" تبدیل نماییم. از درگاه ایزد منان توفیق بیش ازپیش حضرتعالی در خدمت بی‌منت به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار و سلامتی، نشاط و تندرستی حضرتعالی و اعضای خانواده محترمتان را مسئلت می‌نمایم.

دکتر فرگل صحاف

مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان‌شرقی

 

 

نظر شما