معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز:

اجرای دستور العمل حمایت از ورزشکاران مدال آور شهر تبریز

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۲۱۴۷
اجرای دستور العمل حمایت از ورزشکاران مدال آور شهر تبریز
معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز اظهار کرد:با تصویب آیین نامه حمایت ازورزشکاران مدال آور در شورای اسلامی شهر تبریز، مقرر شده است به صورتی نظام‌مند، زمینه حمایت از از ورزشکاران و مدال آور کلانشهر تبریز فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در راستای اجرای دستور العمل نحوه ی حمایت ازورزشکاران مدال آورکلانشهر تبریز سومین جلسه کمیته حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش شهر تبریز با حضور همه  اعضای کمیته و  نیکوخصلت عضو ناظر شورای اسلامی شهر در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی  در این جلسه در خصوص اهداف طرح حمایت ازورزشکاران مدال آور گفت: یکی از موضوعاتی که با تصویب این قانون به دنبال اجرای آن هستیم، یکسان سازی کمک های مالی به قهرمانان و افزایش انگیزه قهرمانان تبریز می باشد.

رئیس کمیته حمایت ازورزشکاران مدال آورکلانشهر تبریز افزود: قهرمانان در بین جوانان به عنوان الگو و سمبل قرار می گیرندو موجب گرایش مردم به فعالیت  های ورزشی می شوند ودر کنار اجرای برنامه های هدفمند، تشویق قهرمانان موجب ارتقای سطح انگیزه آنان، در کسب افتخارات ملی می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریزدر  خصوص میزان حمایت  گفت: مبلغ اعطایی به مدال آوران، مربیان و داوران در رشته های انفرادی و تیمی بستگی به سطح مسابقات، رتبه های کسب شده و نوع مسابقات دارد و برای قهرمانان آسیایی، جهانی و المپیک به تشخیص کمیته و به تناسب رنگ مدال و اهمیت مقام کسب شده بر اساس بودجه تعیین شده و بعد از بررسی و تایید کمیته پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: حکم قهرمانی ورزشکاران المپیک و پارا المپیک باید به تائید کمیته ملی المپیک و قهرمانی مسابقات جهانی و آسیایی به تاییدوزرات ورزش و جوانان برسد.

در این جلسه درخواست های واصله از قهرمانان ورزش شهر تبریز و همچنین تعدادی پرونده  جهت حمایت های قانونی از مدال آوران و داوران ملی وبین المللی در چارچوب آیین نامه مصوب شورا بررسی شد.

استفاده از ظرفیت مدال آوران در راستای کشف و ارتقای استعدادهای ورزشی تبریز و تشکیل کارگروه جهت تدوین دستورالعمل نقشه جامع مدال آوران و قهرمانان ورزشی تبریز با حضور ورزشکاران برجسته شهر تبریز از جمله موارد  مصوب شده در این جلسه  بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز