پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۲۸۴۰
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از جامعه کارگران استان که چرخش چرخ‌های صنعت و تولید در گرو تلاش آنهاست، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

11 اردیبهشت، روز جهانی گارگر، فرصتی برای تکریم از مقام و منزلت کارگران زحمت‌کش است که چرخش دست و بازوی آنها باعث رشد وشکوفایی اقتصاد و توسعه و پیشرفت کشورها می‌شود.

کارگران، بازوان توانمند جامعه در تمام عرصه‌ها هستند و بدون تردید همه پیشرفت‌های یک کشور، بر بنیان کار، تلاش و زحمت این قشر شریف و زحمتکش استوار است.

کارگران عزیز با ایثار و تلاش مضاعف خود همواره چرخ‌های تولید کشور را در حرکت نگه داشته و بویژه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در قامت سربازان جنگ اقتصادی خوش درخشیده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

نام‌گذاری امسال به عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب، وظیفه مسئولان امر را در حمایت از بخش‌های تولیدی و رفع موانع این بخش و حل مسائل و مشکلات جامعه کارگری سنگین‌تر کرده است و این موضوع به صورت جدی در صدر اولویت‌های مدیریت ارشد استان قرار دارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه کارگران سخت‌کوش و ایثارگر استان در همه واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و صنفی، تلاش‌ها و زحمات این عزیزان را که با تحمل سختی‌ها و مشکلات، چرخ تولید را در استان زنده نگه داشته‌اند ارج می‌نهم و سلامتی و بهروزی همه کارگران و خانواده‌های محترم آنها را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز