ایجاد اولین پست‌ امداد کوهستان در ارتفاعات تفرجگاه عون بن علی

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۲۸۶۵
ایجاد اولین پست‌ امداد کوهستان در ارتفاعات تفرجگاه عون بن علی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از ایجاد اولین پست امدادکوهستان در ارتفاعات تفرجگاه عون بن علی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آتش پاد علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در بازدید از عملیات بهسازی و تجهیز ساختمان پست امداد کوهستان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری مدیرعامل سازمان عون بن علی ، گفت: در راستای خدمت رسانی مناسب و رضایت بخش به شهروندان عزیز و جلوگیری از حوادث احتمالی در تفرجگاه جنگلی و کوهستانی ۵۶۲۰ هکتاری عینالی با مشارکت سازمان عون بن علی و در اختیار گذاشتن ساختمانی در ارتفاعات این تفرجگاه اولین پایگاه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به پتانسیل های تفرجگاه  کوهستانی عینالی اظهار کرد: با عنایت به افزایش بازدیدکنندگان این تفرجگاه بخصوص در روزهای تعطیل جهت گذراندن اوقات فراغت، پایگاه جدید براساس نیاز و ضرورت و با مکان یابی کارشناسان سازمان آتش نشانی در جهت تامین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان در حداقل زمان ممکن در مواقع بحرانی در این منطقه احداث می گردد.

آتش پاد علیرضا زبردست با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی تبریز به بسکت آب توضیح داد: دریاچه داغ گؤلی و استخرهای آب خام عینالی در ارتفاعات این تفرجگاه ظرفیت خوبی برای آبگیری سریع بسکت و اقدام بموقع در مهار آتش سوزی های احتمالی در تفرجگاه و شهر است.    

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه همزمان با تجهیز اولین پست امداد کوهستان با نصب دکل جدید در ارتفاعات عینالی شبکه رادیویی سازمان آتش نشانی تبریز ارتقاء یافت، بیان نمود: با هدف تسهیل و بهینه سازی خدمات ارتباطی و تسریع در خدمات رسانی در زمان های خاص بحران با نصب دکل ۳۶ متری قابلیت برقراری ارتباط با دورترین نقاط شهر و اطراف و پوشش نقاط کور فراهم شد.

فیروزیان مدیرعامل سازمان عون بن علی در بازدید از فعالیت های  سازمان آتش نشانی در ایجاد اولین پست‌امدادکوهستان در تفرجگاه عینالی گفت:همواره تاکید کرده ایم زیر ساخت های عینالی متعلق به همه است و امروز خدای را شاکریم که با لحاظ تفکر سیستمی پایگاه امداد ونجات اتش نشانی عینالی در استانه بهره برداری است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز