پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۳۱۴۹
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم، از تلاش‌های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته‌اند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

12 اردیبهشت، سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب، استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مردان و زنانی است که با همت مجاهدانه خود، پیام آگاهی و معرفت را برای فرزندان این مرز و بوم ارزانی داشته‌اند.

هفته بزرگداشت معلم، فرصت مغتنمی است تا نقش خطیر و بی‌بدیل نظام آموزشی در پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

این نقش مهم و اثرگذار بویژه در دوران سخت و طولانی شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش برای همگان آشکار شده است؛ معلمان و اساتید عزیز در این دوران سخت، با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی، کار آموزش و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان را متوقف نکرده و با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، چراغ تعلیم و تربیت را همچنان روشن نگه داشته‌اند.

تجربه سال ‌تحصیلی گذشته و امسال نشان داد که نیازمند تقویت زیرساخت‌های آموزشی و حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش و استفاده از فناوری‌های روز در این عرصه هستیم که این موضوع حتی در زمان فعالیت مدارس و مراکز آموزشی نیز ضروری است.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگیان فرهیخته، از زحمات شبانه‌روزی و ارزشمند معلمان، اساتید و مدیران مدارس و دانشگاه‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و یقین دارم که با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر شما عزیزان، شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش جایگاه استان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز