شهردار تبریز:

اولویت شهرداری، ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های جدید است

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۷۴۹۰
اولویت شهرداری، ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های جدید است
شهردار تبریز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه پنج، ایجاد زیرساخت‌های شهری در شهرک های جدید را اولویت شهرداری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه پنج اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌ های امروز فرهنگسرای استاد نظمی است که ششمین فرهنگسرای احداث شده منطقه ۵ در این دوره مدیریت شهری است.

او افزود: پارک‌ محله‌ای نصر۱، رمپ دسترسی پاسداران به باغمیشه، آسفالت ریزی اساسی و کف سازی معابر، تکمیل مبلمان پارک ها، طرح های کنترل و چند طرح لوله کشی شبکه آب خام، برق رسانی و روشنایی معابر از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در شهرک های جدید اعلام کرد: اولویت ما تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات محله‌‎ای شامل احداث فرهنگ سراها، توسعه فضای سبز، ایجاد فضاهای ورزشی و دیگر امکانات در شهرک های جدید و مناطق در حال توسعه‌ شهر است که قبل از سکونت شهروندان آماده بهره برداری شود.

او اضافه کرد: هرچند در برخی از مناطق شهر کمبودهایی هست که سالهای متمادی کاربری‌های عمومی در آنها ایجاد نشده و تلاش داریم که زیرساخت های مورد نیاز پیش بینی و اجرایی شود.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه