در حوزه شهردرای منطقه ۳ تبریز صورت گرفت:

افتتاح ۳ پروژه خدماتی، رفاهی و تفریحی

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۹۹۴۱
٣ پروژه عمرانی، رفاهی و تفریحی شهرداری منطقه ٣ تبریز، شامل پارک محله ای حکیم ملا محمد فضولی، پارک محله ای صائب و محوطه داخلی نوسازی شده ورزشگاه جهان پهلوان تختی تبریز، با صرف ۵۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عملیات احداث ۳ پروژه عمرانی از پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه ۳ به اتمام رسیده و  عصر امروز طی مراسمی  با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز به بهره برداری رسید.

بر همین اساس، پارک محله ای حکیم ملامحمد فضولی در شهرک طالقانی با مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با امکانات متنوعی چون فضای ورزشی، فضای بازی کودکان، آبنما و مبلمان زیبا، در زمین مشهور به منبع آب، عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

همزمان با پارک محله‌ای حکیم ملامحمد فضولی، پارک محله‌ای صائب واقع در خیابان صائب نیز با کاربری‌های مشابه در زمین شهرداری منطقه از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی به افتتاح رسید.

همچنین محوطه داخلی ورزشگاه جهان پهلوان تختی (باغشمال سابق) نوسازی و بازسازی و بهسازی شده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

در عملیات نوسازی و بهسازی محوطه داخلی ورزشگاه، ۴۵۰ متر طول جدول گذاری و ۲ هزار مترمربع کفسازی انجام گرفته است تا ورزش دوستان و علاقه مندان ورزش و ورزشکاران عزیز با نشاط و شادابی افزونی از این محیط استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز