آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۶
آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در آذربایجان شرقی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از شروع فرآیند ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی های برتر در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: رویداد ترویجی و فرهنگی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سه مرحله بهنگام سازی، به روز رسانی و صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت های تعاونی از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی مهلت بهنگام سازی اطلاعات را از تاریخ 18 اردیبهشت لغایت 18 خرداد 1400 اعلام کرد و افزود: بهنگام سازی اطلاعات ثبت نام از تعاونی‌ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی (http://taavoni.mcls.gov.ir) انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در مرحله به روزآوری کلیه اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی (آخرین مجمع عمومی عادی تعاونی یا مجمع فوق العاده تطبیق اساسنامه تعاونی با قانون بخش تعاونی مصوب سال 1393)، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت هایمالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال 1396 تا 1399 و به روز آوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌هایی که اقدامات لازم را در خصوص بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره باشند از تاریخ 19 خرداد تا تاریخ 19 تیر 1400 از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می شوند، این مهلت قابل تمدید، نخواهد بود.

فتحی ادامه داد: پس از انجام مراحل اول و دوم، صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش های گوناگون توسط کارگروه علمی جشنواره در این اداره کل انجام خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: پس از اتمام فرآیندهای مراحل قبل، تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیازات به عنوان تعاونی برتر استانی و تعاونی های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل و تکریم تعاونی های برتر ملی و استانی در هفته تعاون (13-20 شهریور) برگزار خواهد شد. 

 

نظر شما