در پی قطع جریان برق در تبریز

گرفتاری ۱۰۰ شهروند تبریز در کابین آسانسور ساختمان ها مسکونی و تجاری

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۲۵۳۵
گرفتاری ۱۰۰ شهروند تبریز در کابین آسانسور ساختمان ها مسکونی و تجاری
بیش از ۱۰۰ شهروند در کابین آسانسور ساختمان های مختلف گرفتار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، روز گذشته با تماس های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ جهت درخواست امداد رسانی، آتش نشانان تبریز با حضور در بیش از ۶۰ عملیات امدادی و اطفایی اقدام به ارایه خدمات ایمنی کردند.

آتش پاد سوم اکبر دشتی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز  با اعلام این خبر گفت: در طی اجرای  ۵۰ عملیات امدادی ، بیش از ۱۰۰ شهروند در  کابین  آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی،تجاری و .... گرفتار شده بودند که با حضور سریع و بموقع نیروهای آتش نشانی امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: در اجرای هفت عملیات اطفاء حریق نیز تعدادی خودرو  طعمه حریق شده بود که با حضور سریع نیروهای آتش نشانی، خوشبختانه صدمات جانی وجود نداشت و سایر موارد نیز بموقع اطفاء حریق شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشاینی تبریز افزود: همچنان که سازمان آتش نشانی تبریز در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد ، از شهروندان فهیم درخواست می شود در صورت قطع جریان برق از آسانسورهای ساختمان تا برقراری مجدد جریان برق استفاده ننموده و در صورت توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ و با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تبریز تماس حاصل نموده و درخواست امداد رسانی نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز